Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Caminada per fonts i turons de Pontons

19 maig @ 08:30 - 14:00

Descripció:

El Martinet de Sant Martí Sarroca organitza el diumenge 19 de maig una nova excursió del cicle ‘Tot passejant pel municipi’. Aquest cop, la caminada començarà a l’aparcament públic del municipi de Pontons per fer un recorregut circular, d’aproximadament 12 quilòmetres, passant per diverses fonts de molta nomenada. Pontons és un municipi conegut per les seves aigües d’alçada que brollen en diverses fonts en un paisatge muntanyenc on es troben alguns dels pics més alts de l’Alt Penedès.
L’itinerari començarà a l’aparcament municipal de Pontons, en direcció a la font del Molinot i a la font de Sant Bernat, la Plana Molinera per fer cap a Cal Diable, coneguda casa de colònies i granja escola. La caminada continuarà en direcció a la masia de Solanes per agafar el sender ascendent fins a trobar el GR-172 i seguir en direcció nord-est per un preciós corriol que va seguint la falda de la serra dels Esgavellats, passant per un frondós alzinar. Arribats al Coll de Carbons, es donarà l’opció a pujar al Puig de les Agulles, ascensió molt recomanable perquè en un dia clar es pot gaudir d’espectaculars vistes sobre el seu entorn i molt més lluny. En el descens, es passarà per la font de Claramunt i la font d’Oriola, l’església de Santa Magdalena fins a tornar al punt d’inici. Es recomana portar un bon calçat, aigua i esmorzar.

Aquí tens el cartell de la sortida en format PDF

Punt de trobada:

Parc de la Pau, a 2/4 de 9 del matí

Punt d’inici de la caminada:

Aparcament públic del municipi de Pontons a les 9 del matí

Notes:

Sortida el diumenge 19 de maig amb cotxe des del Parc de la Pau de Sant Martí a 2/4 de 9 del matí, i de l’aparcament municipal de Pontons a les 9 del matí.

Mostra els detalls

El Martinet
Correu electrònic
coordinacio@elmartinet.cat
Visualitza el lloc web de Organitzador