
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Caminada als Pèlags de Foix

Descripció:
Diumenge 1 de juny, sortida des del Parc de la Pau de Sant Martí a les 9 del matí per fer una ruta d’uns 14 quilòmetres per la llera del Foix
Sortida del Parc de la Pau en direcció a Fumet, a Cal Sisplau i el bosquet de Mas Florit Nou fins als Pèlags de Foix, on hi haurà aturada per esmorzar. Continuarà cap al barri de Cal Via per tornar a passar per sota de Mas Florit Nou i Cal Parraco, la Verna, pont de Cal Baró i tornada a Sant Martí Sarroca pel camí paral·lel a la carretera.
Aquí tens el cartell de la sortida en format PDF
Punt de trobada:
Sortida des de la plaça de la Pau a les 9 del matí.
Notes:
Com sempre, es recomana anar ben calçat, portar aigua i l’esmorzar.
AVÍS:
Les caminades organitzades per Tot martinejant són gratuïtes i obertes a tothom, però els participants han d’acceptar els riscos de participar en una ruta col·lectiva com aquesta i eximir els organitzadors i guies de l’excursió (que no són professionals) de les responsabilitats de qualsevol perjudici que puguin patir a causa de l’estat dels camins o dels senders. Així mateix, cadascú ha d’admetre la possibilitat de patir o causar un accident a un tercer aliè a l’excursió, assumint personalment la responsabilitat íntegra derivada d’aquests accidents, excloent qualsevol persona física o jurídica vinculada a l’organització de l’excursió de qualsevol responsabilitat que se’n pugui derivar per aquesta causa.